.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طی حکمی از سوی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان منصوب شد
با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور ، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان منصوب شد. در اين حكم مهندس ...
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان منصوب شد

 با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور علی صفدری به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان منصوب شد.

به گزارش شمال نيوز، معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران عصر امروز در مراسم معارفه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان اظهار داشت: امیدواریم نماینده حاکمیت بر اساس وظایفی که قانون تعریف و تکلیف کرده است به خوبی گام برداشته و این مسئولیت خطیر را به شایستگی هدایت کند.

علی حکیم‎جوادی تصریح کرد: از امروز که این معارفه در گلستان به انجام رسید نوع نگاه‎مان به این استان تغییر پیدا خواهد کرد تا ان‌شاءالله بهتر و بیشتر از گذشته شاهد خدمت‎رسانی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات به مردم خوب گلستان باشیم.

وی یادآور شد: توسعه فناوری اطلاعات، ارتقا امنیت سیستم‎های اطلاعاتی و گسترش خدمات دولت الکترونیک از مسائل مهمی است که پیشبرد این اهداف می‎تواند در عرصه فناوری، گلستان را در مسیر پیشرفت و شکوفایی رهنمون کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.